02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.Kurhaus
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  ewelina.pilarska
arrow Razem: 28236

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 145
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 145

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

CAUSE-RELATED MARKETING AS A CORPORATE IMAGE BUILDING TOOL
 

JUSTYNA BERNIAK-WOźNY JUSTYNA BERNIAK-WOźNY - Inne książki
69,90 zł 62,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 59,91 zł)
(rabat 10 %)

CAUSE-RELATED MARKETING AS A CORPORATE IMAGE BUILDING TOOL

Wydawnictwo:

UCZELNIA VISTULA

Cause related marketing (CRM) is defined as the process of "formulating and implementing marketing activities that are characterised by an offer from the firm to contribute a specific amount to a designated cause when customers engage in revenue providing exchanges that satisfy organisational and individual objectives".
What began as a simple way to build brand affinity has become a consumer‘s expectation in the era, in which sustainable and ethical consumer choices are more important than ever before. Too many products and companies selling everything from computers to cosmetics are on the market, similar in quality, price and service. In the global quest to differentiate themselves in the sea of faceless product choices, companies have turned to CRM to make them unique in the eyes of consumers.
Therefore, when designing cause related marketing campaigns, the various elements of the campaign that are (or are not) communicated to the target groups and the important potential influence of these elements on the company image have to be understood and carefully considered.
from Introduction

Spis treści


ISBN: 978-83-64614-12-5
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
170 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 23.10.2018 20:46
książek w bazie: 24385

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2018 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.