02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.Kurhaus
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  ZanetaKuklok
arrow Razem: 28107

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 140
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 140

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU
 

TADEUSZ WOJCIECHOWSKI TADEUSZ WOJCIECHOWSKI - Inne książki
59,00 zł 53,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 50,57 zł)
(rabat 10 %)

ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU

Wydawnictwo:

PLACET

Podejmowanie wysiłku napisania książki akademickiej na temat podstaw marketingu wtedy, gdy na rynku księgarskim jest dostępnych (2008-2009 r.) kilkadziesiąt tytułów poświęconych tej tematyce, wydaje się zadaniem syzyfowym. W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem jednak wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie.
Intencją było natomiast opracowanie książki, w której:
* zastosowany jest podział problematyki marketingu na bloki tematyczne, najczęściej występujące w procesie dydaktycznym na studiach wyższych;
* w każdym bloku ujęte są "zazębiające się" tematy, łącznie pozwalające na opanowanie podstaw wiedzy z danego obszaru; każdy bardziej skomplikowany temat zawierać będzie nie tylko encyklopedyczny skrót jego treści, ale niekiedy także bardziej rozwinięte informacje i - w miarę
możliwości - komentarze i wątpliwości autora oraz syntezę ew. kontrowersyjnych poglądów innych autorów;
* tym samym znacznie szerzej omówione są tematy, stanowiące z reguły zasadniczą kanwę wykładów z "podstaw marketingu", a bardziej syntetycznie takie, które zawierają uzupełniające informacje;
* świadomie unika się trudnych, "naukowych" form narracji, starając
się zachować niezbędny dystans zarówno do omawianych problemów,
jak i poglądów "klasyków", wykorzystując - znowu w miarę możliwości
- poczucie humoru Czytelników.
* na końcu każdego bloku tematycznego wskazano pozycje literatury
zawierające rozbudowane informacje dla tego bloku, dostępne na pol
skim rynku księgarskim; w tym są liczne odniesienia do literatury an-
glo- i niemieckojęzycznej, które bardziej wnikliwi studenci mogą znaleźć
w bibliotekach.
Na początku książki umieszczono spis treści według bloków tematycznych i merytorycznego układu tematów zgodny z najczęściej spotykanymi programami dydaktycznymi. Na końcu - spis tematów w układzie alfabetycznym. Celowo używam określenia "tematów", a nie "haseł". Książka ta - mimo pewnych podobieństw - nie jest encyklopedią. Jest podręcznikiem, którego encyklopedyczna forma ma ułatwić użytkownikom nie tylko kompleksowe, ale także odcinkowe przyswajanie podstaw "wiedzy marketingowej".
Mam nadzieję, że te założenia w znacznym stopniu udało mi się zrealizować. Ocenią to Czytelnicy. Mam też nadzieję, że zechcą wybaczyć mi nieuchronne, przy takiej koncepcji książki, uproszczenia i powtórzenia tematyczne, występujące zarówno między niektórymi blokami tematycznymi, jak i "wewnątrz" tych bloków.

Spis treści


ISBN: 978-83-7488-141-8
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
334 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 20.08.2018 19:34
książek w bazie: 24102

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2018 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.