 |
 |
 |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1. | ARCHIWUM | | obniżka: 50% | 2. | rabat 10 % | | obniżka: 10% |
(2)
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: EwelinaJ9
Razem: 29717
Odwiedziny:
Goście: 425
Członkowie: 0
Razem: 425
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj |
 |
 |
 |
 |
|  |
INFORMACJA KONSUMENCKA
Działając na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827), podaję do wiadomości Kupującego następujące informacje:
- Dane sprzedającego
Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.
z siedzibą:
w Warszawie
ul. Grójecka 67, 02-094 Warszawa
tel. (22) 822-90-41
(22) 823-64-67
http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/
info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego: Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla Miasta Stołecznego Warszawa pod numerem KRS 0000499644 z kapitałem zakładowym 1 500 000,00 zł.
NIP: 7010414095
REGON: 01072040
KRS: 0000499644
Wskazane dane przeznaczone są również do składania reklamacji.
- Istotne właściwości towaru
Przedmiotem umowy są: produkty opisane w Sklepie internetowym
- Cena
Cena towaru widnieje przy każdym produkcie w Sklepie internetowym oraz obejmuje wszystkie elementy poza kosztami przesyłki.
- Zasady płatności
Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar poprzez:
- przelew bankowy na konto sklepu,
- szybkie płatność PayU,
- płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).
W razie braku zapłaty pełnej ceny w Sprzedawca może anulować zamówienie Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli Klient zapłacił część ceny, Sprzedawca zwraca mu całą wpłaconą kwotę.
Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską GLS oraz za pomocą Poczty Polskiej w zależności od dokonanego przez kupującego wyboru.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (do kwoty zamówienia 250,00 zł włącznie):
Rodzaj dostawy |
Sposób płatności |
Koszt dostawy |
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa |
za pobraniem |
15,50 zł |
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa |
przelewem, kartą kredytową |
11,50 zł |
Kurier GLS |
za pobraniem, przelewem, kartą kredytową |
21,00 zł |
Zamówienia powyżej 250,00 zł w cenach nominalnych (przed rabatem) na terenie Polski realizowane są bez kosztów wysyłki (koszty pokrywa http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/).
Klientom instytucjonalnym na terenie Warszawy jest możliwy dowóz po telefonicznym uzgodnieniu.
Istnieje możliwość rezerwacji zamówionych książek i odebrania ich w Księgarni Ekonomicznej lub jej filiach bez kosztów dostawy w okresie 3 dni od złożenia zamówienia po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu. Swoje uwagi i wnioski można umieścić w rubryce „uwagi do zamówienia” na końcu procesu zamawiania.
Adresy odbioru osobistego:
Księgarnia NAUKOWA
00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
tel. (22) 850-10-20, tel./faks (22) 850-10-21
czynna: pn.-pt. 10-19, sob. 10-15
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.
02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
tel. (22) 822-90-41
czynna: pn.-pt. 9-19, sob. 9-15
Koszt dostarczenia zamówionego towaru poza terenem Polski wynosi:
Przesyłka zagraniczna Europa:
Rodzaj dostawy |
Sposób płatności |
Koszt dostawy |
Poczta Polska |
przelewem, kartą kredytową |
60,00 zł + 5,00 zł za egzemplarz |
Przesyłka zagraniczna poza Europę:
Rodzaj dostawy |
Sposób płatności |
Koszt dostawy |
Poczta Polska |
przelewem, kartą kredytową |
60,00 zł + 30,00 zł za egzemplarz |
Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/ są przygotowane do wysyłki w ciągu 3–6 dni roboczych.
Czas dostawy przesyłki od momentu wysłania do kupującego wynosi:
- Poczta Polska – 2 do 3 dni roboczych (przesyłka priorytetowa),
- Kurier – na następny dzień roboczy.
Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.
Sklep http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/ zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.
Zamówienia niepotwierdzone lub nieopłacone (z wyjątkiem opcji – „za pobraniem”) przez Klienta w ciągu 7 dni od chwili złożenia zamówienia będą automatycznie anulowane.
- Prawo odstąpienia
Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru ( Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy).
Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszej Informacji.
Prawo do odstąpienia nie dotyczy:
- umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- umowy zawartej na aukcji publicznej;
- umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Koszty odstąpienia
Klient odstępujący od umowy zobowiązany jest do pokrycia wyłącznie następujących kosztów:
- bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy w wysokości opłaty pocztowej za wysyłkę towaru,
- jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Termin związania ceną
Cena umowy obowiązująca w chwili dokonania zakupu nie ulega zmianie do momentu realizacji zamówienia.
- Sposób reklamacji
- Podstawa reklamacji
Jeśli na towar została udzielona gwarancja, kupujący uprawniony jest – według własnego wyboru – do stosowania się do procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z opisanego niżej uprawnienia na wypadek niezgodności towaru z umową (rękojmia).
- Prawa i obowiązki kupującego
Jeżeli w ocenie kupującego towar jest niezgodny z umową, jest on zobowiązany:
- odesłać (zwrócić) towar, o ile to możliwe w oryginalnym opakowaniu, na adres Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od stwierdzenia niezgodności oraz nie później niż dwa lata od dostarczenia mu towaru,
- wskazać, czy domaga się naprawy, czy też wymiany towaru,
- wskazać, na czym jego zdaniem polega niezgodność towaru z umową,
- podać swoje dane kontaktowe w postaci adresu do korespondencji, adresu e-mail, numeru telefonu oraz numeru rachunku bankowego.
- Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca oświadcza, że reklamacja zostanie rozpoznana w terminie:
- 14 dni, jeśli towar pochodzi od producenta krajowego,
- 30 dni, jeśli towar pochodzi od producenta spoza granic Polski.
- Sposób załatwienia reklamacji
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca dokona wymiany albo naprawy towaru oraz odeśle go – w terminach wskazanych w lit. C – na adres kupującego oraz na koszt sprzedawcy. W takim wypadku kupującemu zwrócone zostaną również poniesione przez niego koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
Sprzedawca wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów albo nie będzie możliwa w czasie wskazanym w lit. C, poinformuje o tym niezwłocznie kupującego. W takim przypadku kupujący będzie uprawniony do żądania:
- obniżenia ceny towaru oraz zwrotu zareklamowanego towaru,
- zwrotu ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy.
W terminie do 14 dni od wskazania, z którego z roszczeń korzysta, klientowi zostanie zwrócona cena towaru albo jej odpowiednia część.
W przypadku nieuznania reklamacji sprzedawca poinformuje o tym kupującego oraz wyśle mu towar przesyłką pocztową na koszt kupującego.
- Kodeks dobrych praktyk
Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Kaucja i zabezpieczenia
Sprzedawca nie wymaga od kupującego złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.
- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
|
|
|  |
 |
 |
 |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 05.03.2021 22:06książek w bazie: 29826 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku. |
 |
 |
 |
 |
|