02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Kiljanek
arrow Razem: 28561

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 166
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 166

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU  Książka tymczasowo niedostępna
RED. W. WRZOSEK RED. W. WRZOSEK - Inne książki
58,80 zł 52,92 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 50,40 zł)
(rabat 10 %)

EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU

WSTĘP
Wiedza o marketingu może się rozwijać przynajmniej w dwóch kierunkach. Pierwszym z nich jest pogłębianie wiedzy w ramach obszaru problematyki zakreślonego dotychczas w literaturze poświęconej marketingowi. Drugim kierunkiem jest wyodrębnianie oraz penetrowanie nowych obszarów wiedzy o marketingu, znajdujących się poza przedmiotem szerszego zainteresowania dotychczasowego piśmiennictwa. Prezentowana książka mieści się w drugim nurcie rozwoju wiedzy o marketingu.
Przedmiotem analizy Autorów jest efektywność marketingu. W warunkach powszechnego dążenia do wzrostu efektywności gospodarowania ten obszar wiedzy o marketingu zyskuje znaczenie. Marketing, jako określony sposób postępowania podmiotów rynku, musi podlegać kryteriom efektywnościowym. Dostarczają one podstaw wartościowania jego przydatności w procesach gospodarowania.
W książce Autorzy nie zaprezentowali wyczerpującej analizy efektywności marketingu, a więc nie obejmuje ona całokształtu problematyki, która jest lub może być z nią związana. Koncentrują oni uwagę na analizie dwóch podstawowych grup problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a więc analizę możliwych sposobów jej ujmowania. Tworzy ona metodyczne podstawy myślenia o efektywności marketingu oraz porządkowania jej treści.
Druga grupa problemów zawiera analizę wybranych uwarunkowań efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwa. Przedstawia ona podstawowe zależności zachodzące między zmianami efektywności marketingu a celowo wybranym zbiorem czynników, które ją określają. Czynniki te są ujmowane w aspekcie zarówno przedmiotowym (niepewność, zasoby, umiejętności itp.), jak i podmiotowym (nabywcy, konkurenci, dostawcy itp.). Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing.
Autorom książki nie jest obca świadomość, że wyodrębniając ten nowy obszar wiedzy o marketingu oraz czyniąc go przedmiotem analizy, nie rozwiązują w pełni wszystkich rozpatrywanych, kontrowersyjnych problemów, które stwarza złożona kategoria efektywności. Niektóre problemy Autorzy pozostawiają na etapie ich sformułowania, wyrażając nadzieję, że zapoczątkowują one nowe nurty badawcze oraz pola zainteresowania marketingiem. Stopniowe i rozumne zagospodarowywanie tych pól może się przyczyniać do rozwoju wartościowej wiedzy o marketingu oraz zwiększania jego użyteczności.

Spis treści


ISBN: 83-208-1563-0
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
248 stron
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 25.03.2019 20:18
książek w bazie: 24915

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.