02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Basia62
arrow Razem: 28969

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 431
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 431

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ
 

J. KANIA J. KANIA - Inne książki
39,80 zł 35,82 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 34,11 zł)
(rabat 10 %)

DETALICZNA SPRZEDAŻ PRASY W SYSTEMIE KOMUNIKACJI MASOWEJ

Autor: J. KANIA
WSTĘP
Masowa komunikacja jest ważnym elementem systemu społecznego. Media poprzez które się dokonuje podlegają ewolucji i zmianom, wyznaczającym ich rolę i znaczenie w oddziaływaniu na odbiorców. Głównym tego motorem jest postęp technologiczny, który kreuje i wspiera nowe media, spychając jednocześnie na dalszy plan media wcześniej powstałe. Prasa jest medium masowym, zagrożonym rozwojem mediów elektronicznych, choć nadal zachowuje wysoką pozycję w zasięgu i skuteczności oddziaływania. By jednak tę pozycję zachować, a w ostateczności nieuchronny proces schodzenia na drugi plan, przynajmniej spowolnić, musi dostosować się do wymogów wynikających z najważniejszych przemian w systemie społecznym. Taki nieodzowny proces szybkiej adaptacji do nowych warunków obejmować powinien zarówno wytwarzanie dzienników i czasopism, jak i ich kolportaż.
W kolportażu najważniejszym wyzwaniem jest nowa jakość bezpośredniego kontaktu z ostatecznym nabywcą dziennika czy czasopisma. Celem niniejszej pracy jest wskazanie drogi do osiągnięcia tej nowej jakości poprzez prezentację mechanizmów i narzędzi uznawanych we współczesnej nauce za najbardziej właściwe dla sprzedaży detalicznej.
Punktem wyjścia dla takich rekomendacji jest próba charakterystyki istoty prasy jako medium masowego. Ważne jest przy tym nie tylko poszukiwanie odpowiedzi na pytanie czym jest prasa, lecz dużo bardziej ukazanie najważniejszych czynników jej przemian. Przedstawione to zostało w rozdziale pierwszym.
O przyszłości prasy decydować będzie jej zdolność do zaspokajania ludzkich potrzeb. Poznanie mechanizmów powstawania takich potrzeb oraz sposobów ich zaspokajania ma znaczenie fundamentalne dla określenia miejsca prasy na rynku i kierunków rozwoju jej dystrybucji. Podstawowe elementy wiedzy o tych zagadnieniach zawarte są w rozdziale drugim.
Docieranie prasy do nabywców-czytelników dokonuje się poprzez specjalnie dla niej stworzony system określany mianem kolportażu. Nie jest to zwykły handel,
bowiem prasa nie jest zwykłym produktem. Odmienność kolportażu od typowego obrotu handlowego wyraża się w jego funkcjach, zasadach oraz w sposobie zorganizowania. Najważniejszą jego częścią jest poziom sprzedaży detalicznej, który tworzy warunki nabywania dzienników i czasopism przez indywidualnych nabywców. Problematyka ta jest treścią trzeciego rozdziału.
Sprzedaż detaliczna musi nadążać za zmianami w postawach nabywców prasy, kształtowanymi przez system społeczny. By tak się stało, nieodzownym jest wyposażenie jej w nowoczesne narzędzia rynkowego oddziaływania na potencjalnych nabywców. Narzędzia te mają skutecznie przyciągać ludzi do miejsc, w których oferowana jest zróżnicowana tematycznie prasa, wywierać na nich odpowiedni wpływ, powodować podejmowanie decyzji zakupowych. Charakterystyka najważniejszych narzędzi w sprzedaży detalicznej prasy przedstawiona została w rozdziale czwartym.
W kończącej się epoce dominacji na rynkach prasowych tytułów wysokona-kładowych najważniejszą cechą sprzedaży detalicznej była jej masowość oraz łatwość dostępu dla nabywców. Przemiany ostatnich dziesięcioleci powodują wchodzenie mediów, w tym również prasy, w fazę daleko idącej segmentacji przekazów. Na rynku prasowym wyraża się to tendencją malejącego udziału wydawnictw o dużych nakładach oraz wzrastającą wydawnictw adresowanych do mniejszych grup odbiorców. Kolportaż musi za tymi zmianami nadążać i w największym zakresie dotyczy to jego części detalicznej. Wskazówek - jak ma ona wyglądać w nowych uwarunkowaniach - dostarczyć mogą liczne dziedziny wiedzy zajmującej się współczesnymi problemami zachowań ludzkich, w tym szczególnie zachowań konsumenckich. Badania takie i poszukiwania dopiero się zaczynają i praca ta może jedynie je współtworzyć i ewentualnie ukierunkować.

Spis treści


ISBN: 83-85809-87-2
Książkę znajdziesz w działach:
media i public relations
109 stron
Rok wydania: 2004
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 13.12.2019 20:42
książek w bazie: 26272

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.