02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  aodac122
arrow Razem: 28541

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 174
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 174

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

BUDOWANIE SILNYCH MAREK PRODUKTOWYCH W WARUNKACH ZAKAZU REKLAMY PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE SEKTORA ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH
 

KATARZYNA LICZMAŃSKA KATARZYNA LICZMAŃSKA - Inne książki
47,90 zł 43,11 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 41,06 zł)
(rabat 10 %)

BUDOWANIE SILNYCH MAREK PRODUKTOWYCH W WARUNKACH ZAKAZU REKLAMY PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE SEKTORA ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH

Autorka bardzo dobrze wpisuje się swymi zainteresowaniami i badaniami w nurt aktualnych dyskusji naukowych, poświęcając monografię zagadnieniom budowania silnych marek produktowych.

Nowatorski charakter monografii polega na wyborze specyficznego rynku - branży alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, w której obowiązuje "Ustawa o wychowaniu w trzeźwości" i wynikający z niej zakaz reklamy publicznej marek produktowych wódek.

Czy w warunkach tak poważnych ograniczeń prawnych, całkowitego zakazu reklamy publicznej, możliwe jest tworzenie i rozwój silnych marek? Jaki jest wpływ marek na decyzje zakupowe konsumentów? Jakie działania podejmują przedsiębiorstwa w celu zbudowania lub wzmocnienia pozycji silnych marek? Jaki wpływ mają marki wódek i podejmowane przez producentów działania promocyjne na decyzje zakupowe konsumentów?

Właśnie ta myśl wiodąca i zbiór związanych z nią pytań były zapewne jedną z ważnych inspiracji Autorki do podjęcia własnych, oryginalny badań i napisania na ich podstawie monografii [ ]. To, co rzuca się w oczy, to dogłębnie przemyślana struktura rozprawy, logiczna, spójna, konsekwentna, podporządkowana celom i hipotezom badawczym.

Autorka poprzez swoją pracę otworzyła nową przestrzeń badawczą w zakresie zarządzania marką, podejmując problem budowania silnych marek w branżach, w których z mocy prawa ograniczona jest możliwość stosowania reklamy publicznej

Dr hab. Zbigniew Dworzecki, prof. SGH

Spis treści


ISBN: 978-83-231-3324-7
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja
203 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.03.2019 13:34
książek w bazie: 24937

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.