Miliony użytkowników internetu na całym świecie piszą w swoich blogach o firmach i ich produktach, dyskutują o bieżących trendach, jak i na wiele innych tematów. Nie można tego fenomenu lekceważyć. Niniejsza książka pokazuje, jak dzięki blogom, przy niskim nakładzie kosztów, można uzyskać informacje o klientach i rynku oraz wykorzystać je przy podejmowania decyzji.
Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.
Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo.
W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.