02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  MarKust71
arrow Razem: 28623

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 139
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 139

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA WYBRANE ASPEKTY PUBLICZNOPRAWNE
 
47,00 zł 42,30 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 40,29 zł)
(rabat 10 %)

DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA WYBRANE ASPEKTY PUBLICZNOPRAWNE

Wydawnictwo:

BRANTA

Niniejsze opracowanie powstało jako wynik badań zrealizowanych przez pracowników Katedry Prawa Publicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na początku Autorzy omawiają: pojęcie, definicje i podziały reklamy; obszary prawne, w jakich reklama funkcjonuje oraz analizują działalność reklamową i jej ograniczenia w świetle przepisów konstytucyjnych. Kolejne rozdziały traktują o problemie reglamentacji działalności reklamowej realizowanej przez organy administracji publicznej w zakresie produktów leczniczych, działalności aptek, narkotyków i żywności; reklamie i promocji napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych w prawie polskim i konwencjach międzynarodowych; a także o reklamie jako narzędziu realizacji zadań publicznych np.: w zakresie zdrowia, lokalnej przedsiębiorczości, ochrony środowiska, czy promocji jednostek samorządu terytorialnego. Końcowe rozważania poświęcone są ograniczeniu dopuszczalności reklamy tzw. wolnych zawodów oraz opodatkowaniu reklamy.
Podręcznik przeznaczony jest głównie dla studentów kierunków prawniczych i ekonomicznych.

Spis treści


ISBN: 978-83-61668-40-4
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja
224 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 22.05.2019 20:24
książek w bazie: 25276

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.