02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  aodac122
arrow Razem: 28541

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 176
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 176

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ADMINISTRACJA PUBLICZNA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
 

RAFAŁ GUZOWSKI RAFAŁ GUZOWSKI - Inne książki
119,00 zł 107,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 102,00 zł)
(rabat 10 %)

ADMINISTRACJA PUBLICZNA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Wydawnictwo:

PRESSCOM

Jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców miasta lub gminy za pomocą serwisów społecznościowych i blogów? Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Twitterze, YouTube czy Google+ profil, który będzie wizytówką jednostki lub urzędnika? W jaki sposób odpowiadać na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage‘u?

Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu. Znajdzie odpowiedź na wiele ważnych pytań, między innymi:
- Kiedy i z jaką częstotliwością zamieszczać posty, by zwiększyć ruch na profilu?
- Jak dostosować rodzaj publikowanych treści do specyfiki jednostki?
- Jakie informacje nie powinny się znaleźć na oficjalnym profilu urzędnika?
- Kiedy profil może być prowadzony przez pracowników jednostki, a kiedy lepiej zlecić to na zewnątrz?
- W jakich sytuacjach urzędnik może zażądać usunięcia z mediów społecznościowych zdjęcia lub filmu ze swoim wizerunkiem?

Przewodnik jest skierowany do wszystkich osób, które odpowiadają za promocję instytucji państwowych i samorządowych. Przyda się także politykom, radnym oraz innym osobom publicznym, prowadzącym lub mającym zamiar stworzyć profil w mediach społecznościowych.

Spis treści


ISBN: 978-83-64512-52-0
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja

Seria: ADMINISTRACJA PUBLICZNA 248 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2015
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.03.2019 13:34
książek w bazie: 24937

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.