02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  HannaP
arrow Razem: 28621

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 180
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 180

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W MEDIACH SPOŁECZENOŚCIOWYCH CZYLI JAK OSIĄGAĆ WIĘKSZE ZYSKI Z SOCIAL MEDIA
 

IWONA LUPA IWONA LUPA - Inne książki
79,00 zł 71,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 67,71 zł)
(rabat 10 %)

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W MEDIACH SPOŁECZENOŚCIOWYCH CZYLI JAK OSIĄGAĆ WIĘKSZE ZYSKI Z SOCIAL MEDIA

Autor: IWONA LUPA
Celem niniejszej książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych.
Sformułowano następujący problem główny: jakie są możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych?
Na tej podstawie wyprowadzono pytania szczegółowe:
1. W jaki sposób można dokonać oceny efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
2. Jakie są determinanty efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych?
3. Jakie są najważniejsze wskaźniki efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
4. Jakie są narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu?
5. Jaka jest efektywność mediów społecznościowych w takich obszarach
marketingowych, jak: sprzedaż i dystrybucja, reklama, kreowanie marki,
czy zarządzanie relacjami z klientem?
6. Jaka jest efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych
form marketingowych, takich jak: e-mail marketing, sms marketing, SEO,
reklamy AdWords i reklamy displayowe, czy też marketing tradycyjny?
7. Jakie instrumenty zwiększają efektywność social media marketingu?
8. W jakim zakresie media społecznościowe mogą być efektywnym kanałem
marketingowym dla mikroprzedsiębiorstw?

Spis treści


ISBN: 978-83-65357-90-8
Książkę znajdziesz w działach:
marketing wirtualny
187 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 22.05.2019 20:24
książek w bazie: 25276

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.