02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  armagedon
arrow Razem: 28624

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 244
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 244

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ATRYBUTY PRODUKTU A KONSTRUOWANIE PREFERENCJI PRZEZ NABYWCÓW
 

TOMASZ MIESZKO WANAT TOMASZ MIESZKO WANAT - Inne książki
62,90 zł 56,61 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 53,91 zł)
(rabat 10 %)

ATRYBUTY PRODUKTU A KONSTRUOWANIE PREFERENCJI PRZEZ NABYWCÓW

Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcono zagadnieniom o ogólnym charakterze, odnoszącym się do wszystkich następujących po nim rozdziałów. W rozdziale tym w pierwszej kolejności przedstawiono różne sposoby interpretacji atrybutów produktu. Atrybuty produktu wyznaczają podstawowy zbiór informacji wykorzystywanych w procesie podejmowania decyzji. Informacje te są przetwarzane przez decydenta w celu podjęcia decyzji. Procesy związane z tym przetwarzaniem stanowią dalszą część rozdziału pierwszego. Omówiono podstawowe, najważniejsze, ale i najbardziej znane modele reprezentujące różne nurty badań dotyczących podejmowania decyzji.
W rozdziale drugim skupiono uwagę na podejmowaniu decyzji w warunkach niekomparatywnych, to znaczy takich, w których nie ma możliwości bezpośredniego porównania rozpatrywanej opcji z opcją konkurencyjną. Wskazano na różnice w sposobach podejmowania decyzji w warunkach komparatywnych i niekomparatywnych oraz przedstawiono podstawowe anomalie decyzyjne charakterystyczne dla warunków niekomparatywnych. Najwięcej miejsca i uwagi poświęcono zagadnieniu dekompozycji atrybutów produktu, ze względu na duże potencjalne możliwości jej zastosowania w praktyce.
Rozdział trzeci poświęcono omówieniu reguł decyzyjnych stosowanych w standardowych zadaniach decyzyjnych w warunkach komparatywnych. Zaprezentowano najważniejsze anomalie decyzyjne występujące w sytuacji, gdy występuje taka sama liczba porównywalnych cech produktów. Wskazano również na zasady postępowania nabywców w sytuacji występowania nieporównywalnych atrybutów.
Głównym przedmiotem zainteresowania rozdziału czwartego jest określenie postępowania nabywców w sytuacji występowania ograniczonych lub nieadekwat-
nych informacji. Sytuacje tego rodzaju należą do typowych w realnych warunkach decyzyjnych, stąd duża waga praktyczna rozważań prowadzonych w tej części pracy.
W rozdziale piątym skupiono się na określeniu ważności sposobu prezentacji informacji na przebieg procesów decyzyjnych. Wskazano na istotną rolę formy, organizacji oraz sekwencji w podejmowaniu decyzji. Omówiono anomalie decyzyjne związane z wpływem informacji poprzedzających zasadniczy układ informacji oraz związane z występowaniem informacji służących jako punkt odniesienia dla kształtowania decyzji.
W rozdziale szóstym zaprezentowano rozważania związane z wpływem stanów emocjonalnych oraz procesów metapoznawczych na podejmowanie decyzji. Oba wymienione czynniki były często pomijane w literaturze przedmiotu. Ich rola wydaje się jednak niedoceniana. Rozważania związane z tego typu procesami istotnie zmieniają tradycyjne spojrzenie na problematykę podejmowania decyzji.
Ostatni, siódmy rozdział pracy poświęcono zaprezentowaniu teorii konstruowania preferencji. W pierwszej części rozdziału opisano trzy najbardziej znane teorie tego rodzaju. W drugiej części, bazując na dorobku prezentowanym we wcześniejszych rozdziałach, przedstawiono własną propozycję ujęcia procesów konstruowania preferencji. W rozdziale tym zaprezentowano również możliwości praktycznego wykorzystania zasad konstruowania preferencji. Stworzona macierz pozycji konkurencyjnej może służyć pomocą w zarządzaniu marką na rynku.

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-482-4
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
400 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 25.05.2019 18:06
książek w bazie: 25342

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.