02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
INFORMATYKA
MARKETING I REKLAMA
MEDYCYNA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNO-PRZY
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  kfirlej
arrow Razem: 29326

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 347
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 348

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

CURRENT TRENDS IN COMMUNITY SCIENCE PACKAGING AND PRODUCT QUALITY
 

RED.HENRYK SZYMUSIAK RED.HENRYK SZYMUSIAK - Inne książki
RED.NATALIA CZAJA-JAGIELSKA RED.NATALIA CZAJA-JAGIELSKA - Inne książki
39,90 zł 35,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 34,20 zł)
(rabat 10 %)

CURRENT TRENDS IN COMMUNITY SCIENCE PACKAGING AND PRODUCT QUALITY

The papers presented here explore various aspects of the primary topic, i.e. "Current Trends in Commodity Science. Packaging and Product Quality". Undoubtedly, the quality of our life strongly depends on good quality products and services. Then the fate of good quality products and services is a crucial challenge for commodity science in modern society, or industrial civilization.
The ultimate goal of IComSC‘11 was "to offer new ways to generate rigorous thinking on commodity". Nearly one fourth of the papers presented are related to new achievements and innovations in packing technologies and packaging materials. Nowadays, packaging is perceived as one of the key elements affecting the market, promotion companies and sales activity. As accurately expressed in one of the papers devoted to current trends in packaging "... the essence of modern packaging is the statement, which says that the packaging protects what sells and what sells it protects". Development of packaging has been driven by the requirements of the industry (for example food and cosmetic industry), demands of customers, and specifications of regulatory agencies etc. The packaging technology evolutes mainly in three directions: technological, material and constructional. The food industry expects packaging materials that preserve products, provide their longer shelf lives and protect the product from the adverse impact of external factors. This feature depends mainly on the structure of packaging materials and their barrier properties. Cosmetic industry is especially demanding. Every year the cosmetic market introduces hundreds of new products, thereby increasing demand for new packaging materials and new forms of design. Even capacity and type of packaging have to be adapted to the constantly growing demands of customers. It is also paid a great attention to packaging safety in whole packaging supply chain and to effectiveness of packaging waste management.
Other topics discussed in papers presented in this book refer to new dimensions of quality products and services. Quality that has become the most important concept of modern management currently means more than the traditional notion of quality products and services. Current extended definitions cover also decrease in cost of products, performance in their distribution, time of arrival of product on market and response to market changes.
Natalia Czaja-Jagielska Henryk Szymusiak

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-673-6
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie jakością

Seria: ZESZYTY NAUKOWE UEPOZNAŃ 264 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 29.09.2020 19:57
książek w bazie: 28889

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.