02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  biblioteka.wdib@uw.edu.pl
arrow Razem: 28839

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 68
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 69

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

KREOWANIE WARTOŚCI CENTRUM HANDLOWEGO PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY
 

JAN MIKOŁAJCZYK JAN MIKOŁAJCZYK - Inne książki
44,90 zł 40,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 38,49 zł)
(rabat 10 %)

KREOWANIE WARTOŚCI CENTRUM HANDLOWEGO PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY

Praca składa się z wprowadzenia, pięciu rozdziałów i zakończenia, a także ze spisów: rysunków, wykresów i tabel, bibliografii oraz aneksu (w którym zestawiono wszystkie centra handlowe w Polsce). Zasadnicza treść pracy podzielona została na dwie części: teoretyczną (rozdziały 1-3) oraz empiryczną (rozdziały 4-5).
W rozdziale pierwszym dokonano identyfikacji pojęcia wartości, aksjologii oraz roli handlu detalicznego w procesie tworzenia wartości dla klienta.
W rozdziale drugim przestawiono historię rozwoju centrów handlowych na świecie i w Polsce. Dokonano także klasyfikacji centrów handlowych oraz scharakteryzowano centra handlowe w Polsce. Istotna część rozdziału przedstawia proces rozwoju projektu inwestycyjnego, jakim jest centrum handlowe.
W rozdziale trzecim przedstawiono teorię stakeholders oraz dokonano identyfikacji interesariuszy centrum handlowego. W rozdziale tym przedstawiono także działania w zakresie odpowiedzialności społecznej, którą realizują centra handlowe (głównie z powodów promocyjnych).
W rozdziale czwartym przedstawiono metodykę przeprowadzonych w pracy badań empirycznych, model badania interesariuszy oraz badanie przypadku jako metodę badawczą.
W rozdziale piątym dokonano oceny wartości wybranych centrów handlowych, wskazując na kluczowe elementy oceny przez klientów, najemców powierzchni oraz właścicieli i zarządców centrów handlowych. W rozdziale tym przestawiono ponadto wpływ centrum handlowego na otoczenie rynkowe (m.in. na rynek pracy i sektor handlu). W końcowej części rozdziału zaprezentowano trzy studia przypadków z omówieniem profili wartości centrów handlowych: Manufaktura, Galeria Krakowska oraz Stary Browar.
Niniejsza praca stanowi rezultat wieloletnich zainteresowań autora koncentrujących się wokół funkcjonowania sektora handlu i przedsiębiorstw handlu detalicznego. Autor ma nadzieję, że spostrzeżenia i zaproponowane koncepcje badania interesariuszy centrum handlowego oraz wnioski zawarte w pracy wzbogacą teorię handlu, a także okażą się przydatne dla praktyki gospodarczej.

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-694-1
Książkę znajdziesz w działach:
finanse przedsiębiorstw
276 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.10.2019 19:38
książek w bazie: 26033

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.