02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  asiax252
arrow Razem: 28653

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 166
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 166

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW BANKOWYCH
 

PRZEMYSŁAW STODULNY PRZEMYSŁAW STODULNY - Inne książki
45,00 zł 40,50 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 38,57 zł)
(rabat 10 %)

ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW BANKOWYCH

Wydawnictwo:

CEDEWU

W części teoretycznej pracy dokonano systematyki pojęcia jakości, ukazano miejsce jakości usług w strategii marketingowej banków. Dokonano charakterystyki zjawiska satysfakcji oraz lojalności klientów, przedstawiono metody ich pomiaru.
Warstwa empiryczna prezentowanej pracy zawiera prezentację wyników badań i analiz dotyczących oceny postrzeganej przez klientów jakości usług świadczonych przez banki, satysfakcji oraz lojalności klientów. Istotnym elementem zaprezentowanym w pracy jest weryfikacja istotności związku między jakością postrzeganą przez klientów, a satysfakcją i ich relacją z bankiem w różnych wymiarach.
Zawarte w książce rozważania i wyniki badań mają znaczenie przede wszystkim aplikacyjne w zakresie kształtowania strategii konkurencyjnych w polskim sektorze bankowym. Czytelnik znajdzie tu bowiem szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Równocześnie zamieszczone wyniki mogą być przydatne dla kadry menedżerskiej zarządzającej czynnikiem ludzkim w instytucjach finansowych. Przeprowadzone badania wskazują bowiem, że jednym z najistotniejszych czynników decydujących o zadowoleniu klientów oraz pozwalających budować z nimi trwałe więzi, są pracownicy banku.
Książka może stanowić także cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Empiryczna część pracy, w której zaprezentowano wiele ciekawych obserwacji i wniosków może stanowić podstawę dalszych szczegółowych badań nad metodologią pomiaru jakości usług, satysfakcji klientów oraz ich lojalności. Książka może służyć również pomocą studentom pragnącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie wdrażania strategii projakościowej i marketingu relacyjnego w działalności bankowej.

Spis treści


ISBN: 978-83-7556-025-1
Książkę znajdziesz w działach:
bankowość i prawo bankowe
228 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 22.06.2019 20:53
książek w bazie: 25526

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.