02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Basia62
arrow Razem: 28969

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 426
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 426

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

KONTROLA SKUTECZNOŚCI MARKETINGOWEJ PROBLEM ZMIENNOŚCI INTERPRETACJI I POMIARU
 

WITOLD KOWAL WITOLD KOWAL - Inne książki
53,90 zł 48,51 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 46,20 zł)
(rabat 10 %)

KONTROLA SKUTECZNOŚCI MARKETINGOWEJ PROBLEM ZMIENNOŚCI INTERPRETACJI I POMIARU

Od początku rozwoju nauk związanych z organizacją i zarządzaniem jednym z podstawowych problemów funkcjonowania przedsiębiorstw stało się panowanie nad procesami w nich zachodzącymi. Konieczność sprawności stanowi także problem istotny dla marketingu, który jest przecież jedną z funkcji przedsiębiorstwa. Przez długie lata marketing prezentował się jako dość spójna i jednoznaczna koncepcja. Wokół niej rozwinięto koncepcję zarządzania marketingiem przedsiębiorstwa z wizją jej kontroli. W ciągu ostatnich kilkunastu lat pojawiło się wiele nowych koncepcji, które zakwestionowały dotychczasowy dorobek, wyznaczając nowe cele dla marketingu oraz formułując nowe modele biznesu.
Książka porusza problemy zmienności interpretacji skuteczności marketingowej oraz jej kontroli w kontekście zmienności samego marketingu. W pracy podjęto próbę oceny zdolności kontroli marketingowej - zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i w wymiarze empirycznym - do interpretacji skuteczności we wszystkich aspektach, które legły u podstaw różnych koncepcji marketingowych.
Witold Kowal

Spis treści


ISBN: 978-83-7695-019-8
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie marketingowe
370 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 13.12.2019 20:42
książek w bazie: 26272

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.