02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  aodac122
arrow Razem: 28541

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 176
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 176

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

EFEKTY REKLAMY I ICH POMIAR
 

JAROSŁAW WOźNICZKA JAROSŁAW WOźNICZKA - Inne książki
29,90 zł 26,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 25,63 zł)
(rabat 10 %)

EFEKTY REKLAMY I ICH POMIAR

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy na temat reklamy, a więc przede wszystkim studentów kierunków studiów związanych z marketingiem i komunikacją marketingową oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania. Mogą jednak także sięgnąć po nią wszyscy ci czytelnicy, którzy zechcą zastanowić się nad odpowiedzią na pytanie, na co liczą przedsiębiorcy decydujący się inwestować w reklamę lub w czym przejawia się jej wpływ na współczesnego nabywcę. Tak rozumiana wiedza o reklamie, wykraczająca poza estetyczno-społeczne kryteria jej oceny, może stanowić mały element układanki wyjaśniającej funkcjonowanie współczesnego świata, przynajmniej w sferze ekonomii i zarządzania.
Opracowanie dotyczy narzędzia promocji stanowiącego jeden z najbardziej wyrazistych przejawów działalności marketingowej, a jednocześnie niezwykle kłopotliwego z zarządczego punktu widzenia. Próbę uporządkowania dostępnej Wiedzy o efektach reklamy podjęto z nadzieją, że okaże się pożyteczna pod względem zarówno poznawczym, jak i praktycznym. Jeśli przyjąć, że przygotowanie reklamy jest sztuką, to zawsze powinna to być sztuka użytkowa. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.

Spis treści


ISBN: 978-83-7695-194-2
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja
165 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.03.2019 13:34
książek w bazie: 24937

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.