02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  armagedon
arrow Razem: 28624

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 240
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 240

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

DYNAMICZNE ZDOLNOŚCI MARKETINGOWE ORGANIZACJI KONCEPCJA I WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ
 

MACIEJ MITRĘGA MACIEJ MITRĘGA - Inne książki
56,90 zł 51,21 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 48,77 zł)
(rabat 10 %)

DYNAMICZNE ZDOLNOŚCI MARKETINGOWE ORGANIZACJI KONCEPCJA I WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w "atlasie" dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

Spis treści


ISBN: 978-83-7875-438-1
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
258 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 25.05.2019 18:06
książek w bazie: 25342

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.