02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Natalia2909
arrow Razem: 28590

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 168
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 169

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

INTERNET A ZAGRANICZNA EKSPANSJA PRZEDSIĘBIORSTW
 

RED.MARZANNA K. WITEK-HAJDUK RED.MARZANNA K. WITEK-HAJDUK - Inne książki
55,00 zł 49,50 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 47,14 zł)
(rabat 10 %)

INTERNET A ZAGRANICZNA EKSPANSJA PRZEDSIĘBIORSTW

 Nowość
Wydawnictwo:

SGH

Monografia składa się z siedmiu rozdziałów, przy czym sześć rozdziałów ma charakter teoretyczny, a jeden - empiryczny.
1. W pierwszym rozdziale przedstawiono przegląd obszarów badań nad zastosowaniem Internetu w działalności przedsiębiorstw, w tym w ich zagranicznej ekspansji. Wskazano ekonomiczne znaczenie Internetu na poziomie społeczeństwa, branży, przedsiębiorstwa i indywidualnym oraz obszary zastosowania Internetu w działalności przedsiębiorstw, a także uzasadniono znaczenie Sieci dla kształtowania międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw i ich procesu umiędzynarodowienia.
2. W rozdziale drugim przedstawiono uwarunkowania prawne jako jeden z kluczowych elementów zewnętrznych uwarunkowań zastosowania Internetu w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, a wynikające m.in. ze strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego Unii Europejskiej. W szczególności dokonano przeglądu najważniejszych inicjatyw harmonizujących ramy prawne międzynarodowych transakcji w handlu elektronicznym, w tym dorobku inicjatyw harmonizacji o charakterze globalnym i regionalnym w ramach Unii Europejskiej oraz regulacji dotyczących m.in. prawa właściwego dla transakcji zawieranych w Internecie czy blokowania geograficznego.
3. W trzeciej części monografii przedstawiono społeczne, demograficzne i kulturowe uwarunkowania zastosowania narzędzi internetowych w marketingu międzynarodowym oraz ich wpływ na strategie przedsiębiorstw.
4. W rozdziale czwartym przedstawiono zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych na rynkach zagranicznych oraz narzędzia internetowe wspomagające zagraniczną ekspansję przedsiębiorstw, w tym narzędzia Internetu stosowane w badaniach marketingowych na potrzeby eksportu oraz w promocji eksportu i w sprzedaży produktów nabywcom zagranicznym.
5. Rozdział piąty poświęcony jest problematyce internetowych platform komunikowania się przedsiębiorstw z konsumentami na globalnym rynku. Przed-stawiono w nim m.in. nowe podejście do współtworzenia wartości (value co-creation) oraz próby operacjonalizacji współtworzenia wartości, a także koncepcję dialogu z konsumentami z zastosowaniem narzędzi internetowych.
6. Szósta część monografii poświęcona jest problemowi lokalizacji i standaryzacji narzędzi marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem problematyki lokalizacji/standaryzacji stron WWW oraz działań via media społecznościowe dedykowanych zagranicznym adresatom.
7. Z kolei w rozdziale siódmym przedstawiono koncepcję, metodę, wyniki i wnioski z przeprowadzonych przez autorów empirycznych badań ilościowych oraz jakościowych z zastosowaniem metody analizy przypadków pięciu polskich marek. Monografię podsumowano zakończeniem, w którym zaprezentowano wnioski ze studiów literatury i badań empirycznych, a także implikacje dla praktyki gospodarczej oraz ograniczenia badania i kierunki przyszłych badań.
Książka wpisuje się w nurt dyskusji prowadzonej wśród naukowców oraz menedżerów na świecie, a dotyczącej podejść do zastosowania Internetu, w tym narzędzi marketingu internetowego, w kreowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku lokalnym i rynkach zagranicznych, a w szczególności w kształtowaniu dialogu z krajowymi i zagranicznymi interesariuszami. Zaprezentowana pozycja należy do nielicznych publikacji prezentujących te zagadnienia z perspektywy strategicznej (menedżerskiej). Autorzy wyrażają nadzieję, że treści zawarte w książce staną się inspiracją do kolejnych dociekań nad zastosowaniem Internetu w umiędzynarodowieniu przedsiębiorstw, a wnioski z przedstawionych w monografii badań empirycznych okażą się przydatne w praktyce gospodarczej.
Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk

Spis treści


ISBN: 978-83-8030-266-2
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie strategiczne
258 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 18.04.2019 19:46
książek w bazie: 25049

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.