02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
INFORMATYKA
MARKETING I REKLAMA
MEDYCYNA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNO-PRZY
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Trakt
arrow Razem: 29507

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 372
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 372

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

PSYCHOTECHNIKI W PRZYJĘCIU REKLAMACJI JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT I ZADOWOLENIE KLIENTA POPRZEZ ODPOWIEDNIE PRZYJĘCIE REKLAMACJI - CD
 

ROMAN KAWSZYN ROMAN KAWSZYN - Inne książki
ADAM SZARAN ADAM SZARAN - Inne książki
97,00 zł 87,30 zł
zawiera 23% VAT
(Cena netto: 70,98 zł)
(rabat 10 %)

PSYCHOTECHNIKI W PRZYJĘCIU REKLAMACJI JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT I ZADOWOLENIE KLIENTA POPRZEZ ODPOWIEDNIE PRZYJĘCIE REKLAMACJI - CD

Wydawnictwo:

AL FIANCO

Reklamacja to zmora wielu firm i handlowców. Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia - nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.

Warto zauważyć jednak, że reklamacja to szansa na powtórny kontakt z klientem, uzyskanie opinii o firmie i produkcie, otrzymanie informacji zwrotnej o rezerwach, dodatkową sprzedaż i w końcu na wygenerowanie zadowolenia klienta. Podczas słuchania CD audio słuchacze poznają techniki przyjęcia reklamacji i odpowiednich zachowań, które pozwolą na generowanie zadowolenia klienta i dalszą sprzedaż.

Spis treści


ISBN: PS
Książkę znajdziesz w działach:
AUDIOBOOKI

oprawa: cd
Rok wydania: 2015
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 24.11.2020 18:37
książek w bazie: 29200

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.