 |
 |
 |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1. | TANIA KSIĄŻKA | | obniżka: 50% | 2. | rabat 10 % | | obniżka: 10% |
(2)
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: CezaryCezary
Razem: 30354
Odwiedziny:
Goście: 266
Członkowie: 0
Razem: 266
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj |
 |
 |
 |
 |
|  |
ARTUR DĄBROWSKI - Inne książki FILIP KŁODAWSKI - Inne książki
|
39,00 zł
35,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 33,43 zł)
(rabat 10 %)
E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA
Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi). Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.
ISBN: 978-83-283-4421-1
191 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) |
| Nie jesteś zalogowany. Aby mieć możliwość dopisania recenzji, musisz [ zalogować się ] na własne konto w naszym sklepie. Jeżeli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć [ tutaj ]. |
|

|
|
|  |
 |
 |
 |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 12.08.2022 14:37książek w bazie: 32384 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku. |
 |
 |
 |
 |
|